'Malas-Malas' Skincare Routine

Hai, Assalamualaikum...
   Skincare, tak kira perempuan mahupun lelaki mempunyai skincare/penjagaan kulit masing-masing. Bermula diperingkat awal remaja, seharusnya seorang individu digalakan untuk memikir soal penjagaan kulit dan peribadi.

Sumber Google

Bagi sesetengah individu malas untuk mengambil masa mereka dengan rutin penjagaan wajah/skincare routine. Berlainan pula dengan individu yang sangat mementingkan penjagaan kulit, mereka sangat berdisplin dan mengikut jadual rutin mereka seperti, morning skincare routine, night skincare routine,daily skincare routine, winter/summer skincare routine and blaa..
   Bagi yang malas-malas atau yang inginkan basic saja tapi dah cukup untuk kebersihan kulit wajah, ini adalah list/my 'malas' skincare.

1. Cleanser. 

2. Eye Cream. 



3. Moisturizer. 


 4. Sunscreen. 

 5. Lip Balm.



*pstt... sebamed tu best sangat. Ni jujur dari nuha,and pengalaman sendiri. Bibir yang kusam and gelap patut cuba, bibir kelihatan cerah and nampak sihat.
   
   Rajin-rajin la jaga kulit wajah dan penjagaan peribadi yang lain. Untuk kulit bersih dan sihat. Dalam seminggu ambil masa untuk manjakan kulit.

Comments

Popular posts from this blog

SILKYGIRL MAGIC BB CUSHION | REVIEW

Apa Itu Full Glam Makeup