SILKYGIRL MAGIC BB CUSHION | REVIEW

Hai, Assalamualaikum..

   Nuha baru pertama kalinya try bb cushion. Sebelum nuha beli, nuha buat research dulu bb cushion mana yang affordable and high quality. Dalam banyak-banyak review bb cushion dari drugstore, Silkygirl Magic BB Cushion yang nuha rasa best.

Nuha pakai gambar google ada masalah nak upload gambar dari phone.

SILKYGIRL MAGIC BB CUSHION ada 3 shades. BB Cushion ni warna dia cerah, masa tngok review ada youtuber ni pilih shade 02, tapi dia cakap still cerah dari kulit dia. So nuha beli shade 03 (rose beige), sesuai dengan kulit nuha yang kuning langsat + coklat terang. Kalau korang yang biasa dengan warna cerah dari kulit atau suka makeup ala-ala korea tu boleh try 02. Shade 01 tu untuk kulit yang fair yang putih melepak tu ha.
   Tekstur dia ringan and nampak natural macam tak pakai apa, tu memang nuha suka. Nuha tak set with any powder but still elok ja kat muka (no crease under eyes). Silkygirl bb cushion ni ada SPF 50/PA+++, Brightens Hydrates, oil control, long wearing, and fragrance-free. 
   Formulated for Asian skin, so memang ok la dengan cuaca di Malaysia ni. Nuha beli dekat Watsons dengan harga Rm35. Affordable, good quality dan senang dibawa kemana saja.

Comments

Popular posts from this blog

Apa Itu Full Glam Makeup

'Malas-Malas' Skincare Routine